Általános Szerződési Feltételek

A www.elektrosomogyi.hu weboldalt az Elektro Somogyi Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság üzemelteti. Az Elektro Somogyi Kft közel négy évtizede foglalkozik híradástechnikai, hangtechnika és gyengeáramú cikkek, alkatrészek forgalmazásával.

Cégünk legfontosabb adatai

  • Cégnév: Elektro Somogyi Kft.
  • Székhely és postacím: 9021 Győr, Árpád út 24.
  • E-mail cím: uzlet@elektrosomogyi.hu 
  • Telefonszám:  + 36 96 / 314 – 760
  • Fax: + 36 96 / 550 - 301
  • Cégjegyzékszám:   08-09-015231
  • Adószám:  14022687-2-08
  • Tárhelyszolgáltató: Máthé Zoltán István (székhely: 9071 Gönyű, Irányi Dániel u. 53/2, e-mai:mathzoltan@gmail.com)

Tekintettel arra, hogy az internet nyílt, biztonságosnak nem tekinthető hálózat, az elektronikus formában továbbított üzenetek megsemmisülése, késedelmes megérkezése, egyéb hibája miatt beálló károk tekintetében minden kártérítési felelősséget kizárunk.
A weboldal más weboldalakra vonatkozóan is tartalmazhat linkeket. Nem vállalunk felelősséget más weboldalak tartalmáért és az ott alkalmazott adatvédelmi elvekért.


A Szaküzletünkben is kínált termékeink árai felfelé és lefelé is eltérhetnek az www.elektrosomogyi.hu honlapon közzétett árainktól (üzleti akciók, időközbeni árváltozás miatt, stb.) Ezt kérjük figyelembe venni, és ezzel kapcsolatosan megértésüket köszönjük.
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Tájékoztatjuk, hogy cégünk semmilyen magatartási kódex rendelkezésinek nem veti magát alá.

Webáruházunkban az árak forintban értendőek, és az Áfa-t tartalmazzák /Bruttó árak /!

1. Böngészés, vásárlás a webáruházban

 A webáruház 0-24 óráig a vevők rendelkezésére áll, a rendeléseket automatikusan fogadja a nap 24 órájában. Rendelését bármikor feladhatja, azt a rendszer rögzíti.

A rendelések feldolgozása, számlázása, kiküldése, átadása és átvétele
munkanapokon, hétfőtől  péntekig 9:00 - 17:00 óra között történik.
(Hétvégén és a munkaszüneti napokon a háttérmunka szünetel, de rendelését a rendszer rögzíti.)

Webáruházunkban tetszés szerint barangolhat, megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztrációs kényszer nélkül tájékozódhat a részletekről.
Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. A főkategóriákon belül újabb alkategóriákban találja meg a termékeket.
A termék nevére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is talál.

1.1.Keresés
Ha a keresett terméket sehol nem találja, vegye igénybe keresőnket.
Ez a funkció a termékek honlapon való megkeresésére szolgál.
A keresőmezőbe írja be a keresett kifejezést és kattintson a keresés gombra.
A kereső a megadott kifejezést a termékek összes adatában keresi (pl. megnevezés, cikkszám, stb.)
Ha a terméklistában található termékek bármelyikének nevére / képére kattint, bővebb információt kap róla. Természetesen lehetősége van a terméket a kosárba tenni.

1.2.Regisztráció
A regisztráció során meg kell adnia az e-mail címét, felhasználónevét, nevét, számlázási / szállítási címét (helység, irányítószám, cím, telefonszám).
Miután minden szükséges adatot kitöltött, kattintson a "regisztráció" gombra.
Ha a rendszer mindent rendben talál, felhasználónevével, illetve jelszavával be is jelentkezhet honlapunkra, hogy leadhassa rendelését.

Webáruházunkból regisztráció nélkül is  vásárolhat, amennyiben "vendégként" megfelelően kitölti a rendeléshez szükséges adatokat.

 

1.3.Vásárlás
Az Ön által rendelendő tételeket egy jelképes kosárba gyűjtheti össze. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. Minimális rendelési tétel nincs, ahogyan a megrendelésnek felső határa sincs.

A kosár aktuális tartalma megtekinthető az oldal jobb oldalán található kosár ikonra kattintva. A kosárban a rendelésre váró termék(ek) megnevezése, rendelendő mennyisége, bruttó egységára látható. A kosár alján a rendelendő termékek összesített bruttó ára található. A kosárban lévő tételek bármikor törölhetők az "x" gombra kattintva, valamint a darabszám módosítható.

A „Tovább a kasszához” gomb megnyomásával még egyszer módosíthatja rendelését, regisztrációs adatait, valamint kiválaszthatja a kiszállítás, és a fizetés módját. A „Rendelés véglegesítése” gomb megnyomásával aktualizálja az adott rendelést, és az elküldésre kerül cégünk részére. A megrendelés elküldésével Ön és cégünk között szerződés jön létre. (A szerződés határozott időre szól, a felek kölcsönös teljesítésének napjáig tart.) A megrendelés elküldése fizetési kötelezettséget von maga után. A szerződéskötés nyelve magyar. A szerződés (megrendelés) elektronikus úton, nem írásban megkötött szerződésnek minősül, iktatásra kerül, és a későbbiekben hozzáférhető. Az iktatási szám a rendelés azonosító. A beérkezett megrendelés teljesíthetőségét cégünk 48 órán belül visszaigazolja. A visszaigazolás elmaradása esetén Ön mentesül az ajánlati kötöttsége/szerződéses kötelezettsége alól.

 

2. Szállítási feltételek

    2.1. Futárszolgálattal

Az Express-One Hungary Kft a csomagokat a rendelés leadását követően 48- 72 órán belül, munkanapokon szállítja. 

Szállítási költség:

A szállítási és csomagolási költség az alábbiak szerint alakul, kizárólag Magyarország területére:

           Utánvéttel, illetve banki utalással:

  •   0 Ft-tól - 30.000 Ft-ig:    bruttó: 1.000 Ft
  •               30.000 Ft-tól:     ingyenes 

    2.2. Postai úton

A Magyar Posta a csomagokat a rendelés leadását követően 48-72 órán belül, munkanapokon szállítja.

Szállítási költség:

A szállítási és csomagolási költség az alábbiak szerint alakul, kizárólag Magyarország területére:

Utánvéttel:

  • 0 Ft-tól - 30.000 Ft-ig:         bruttó: 2.540 Ft
  •                   30.000Ft-tól:         ingyenes

            Banki utalással:

  •   0 Ft-tól - 30.000 Ft-ig:    bruttó: 1.905 Ft
  •               30.000 Ft-tól:    ingyenes                

 

3. Fizetés, számlázás

3.1. Fizetési tudnivalók:

Utánvéttel:

A csomaghoz utánvéttel juthat hozzá. A teljes összeget az Express One Hungary Kft csomag futárának, illetve a postai kézbesítőnek kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

 Banki utalással:

 A csomagot előreutalás követően / melyet a közleményrovatban feltüntetett rendelési azonosító egyeztetésével / az Express One Hungary Kft csomag-futára, illetve a Magyar Posta kézbesítője szállítja ki, az Ön által megadott címre.


3. 2. Számlázási tudnivalók:
A megrendelésekről kiállított számlák teljesítési helye Magyarország és a számla a magyar Számviteli Törvénynek megfelelően kerül kiállításra.

 

4. Elállás, felmondás

Az e pontban foglaltak a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 8:1§ (1) bekezdés 3. pontjában meghatározott fogyasztókra (a továbbiakban: Fogyasztó), azaz a kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy vásárlóinkra vonatkoznak.

 

4.1. Elállási/Felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. z elállási/ felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen  Ön vagy az Ön  által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ön jogosult továbbá a szerződés megkötésének és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolni elállási jogát.

Önt  nem illeti meg az elállási jog

  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac cégünk által nem befolyásolható, az elállás gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, valamint
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát, vagy a visszaigazoló e-mail mellékleteként megküldött, illetve az alábbi linken letölthető elállási/felmondási nyilatkozatmintát személyesen, postán, elektronikus levél formájában, vagy faxon köteles eljuttatni részünkre. (cím: 9021 Győr, Árpád út 24., e-mail cím: uzlet@elektrosomogyi.hu , fax: + 36 96 / 550 – 301).

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

 

4.2. Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön a legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

Elállás/felmondás esetén Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy üzletünkbe visszahozni és átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét cégünk viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

5. Szavatosság

A termék hibája esetén a Fogyasztónak minősülő vásárló - választása szerint - az 5.1. és 5.2. pontban meghatározott kellék-, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. 

A Fogyasztónak nem minősülő vásárló kellékszavatossági igényt érvényesíthet, az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt.

 

5.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön cégünk hibás teljesítése esetén cégünkkel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
  • Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást cégünk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

5.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 5.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

6. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön  jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén a 2013. évi V. törvény és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján  cégünk jótállásra köteles.

 

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Önt - feltéve, hogy Fogyasztónak minősül -  megillető jótállás időtartama 1 év, mely a termék átadásának napjával kezdődik. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

Ön - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy ha az cégünk számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Cégünk törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt munkanapon belül elvégezze.

Ha a kijavítást vagy a kicserélést Ön nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát cégünk költségére maga is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt azonban elállásnak nincs helye.

Ön a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, cégünk a terméket kicseréli, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek. A jótállási jegy vásárló rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot –számlát vagy nyugtát – Ön bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek cégünket  terhelik.

 

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 5. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

7. Jogérvényesítési lehetőség

7.1. Panasz

Termékeinkkel vagy cégünk tevékenységével kapcsolatos panaszaival a Fogyasztó szóban, vagy írásban fordulhat hozzánk.

I. Szóbeli panasz

Szóbeli panaszát a következő elérhetőségeken adhatja elő:

Telefonon: + 36 96 / 314 – 760
Hétfőtől péntekig 9-17 óráig

Szombaton: 9-12 óráig

Személyesen:

Székhelyünkön (9021 Győr, Árpád út 24.) hétfőtől péntekig: 9.00 – 17:00 óráig, szombaton 9:00-14:00 óráig.

A telefonon közölt szóbeli panaszt egy egyedi azonosítószámmal látjuk el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot Önnel is közli cégünk.

A szóbeli panaszt cégünk azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja azt. Ha  a panasz kezelésével Ön nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, cégünk a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát​​

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadja,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén pedig legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi Önnek.

 

II. Az írásbeli panasz

Írásban  panaszát az alábbi elérhetőségekre küldheti meg:

Levélben:
9021 Győr, Árpád út 24.

Telefaxon:
+ 36 96 / 550 - 301

Elektronikus levélben: uzlet@elektrosomogyi.hu címre

Az írásbeli panaszt cégünk a beérkezését követően harminc napon belül írásban megválaszolja, és intézkedik annak közlése iránt.

7.2. Bejegyzés a vásárlók könyvébe

A vásárlók könyvébe tett, a cégünknek, illetve a cégünk érdekében vagy javára eljáró személynek az áru vevő részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panasz írásbeli fogyasztói panasznak minősül, melyet a fentiek szerint harminc napon belül kell megválaszolnia és közölnie cégünknek.

Önnek lehetősége van továbbá cégünk működésével, továbbá az ott folytatott kereskedelmi tevékenységgel kapcsolatos panaszait és javaslatait is bejegyezni a vásárlók könyvébe.

7.3. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a cégünk és a vásárló között felmerült fogyasztói jogvita a fentiek szerint nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

 

I. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál

Amennyiben Ön fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A járási hivatalok elérhetősége: http://jarasinfo.gov.hu/ 

 

II. Békéltető testület

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti adásvételi vagy szolgáltatási szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy, valamint a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével összefüggő vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Ön a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, ennek hiányában a cégünk székhelye szerint illetékes Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testületnél, vagy erre irányuló kérelme alapján az előzőek helyett a kérelmében megjelölt békéltető testületnél kezdeményezheti a fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezését. Amennyiben békéltető testületi eljárásra kerül sor, cégünket együttműködési kötelezettség terheli.

Győr-Moson-Sopron Megyei KIK mellett működő Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím:  9021 Győr, Szent István út 10/a.
Tel:
96/520-217
Fax: 96/520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Az Európai Parlament és Tanács 524/2013/EU rendelete alapján az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett kereskedők közötti, online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére egy alternatív vitarendezési fórum közreműködésével, az európai online vitarendezési platformon keresztül is sor kerülhet. A platform az alábbi linkre kattintva (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU) érhető el, a vásárlónak a használni kívánt nyelv kiválasztását követően itt van lehetősége annak igénybevételére.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület illetékes.

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Tel: 
1/488 2186
Fax: 1/488 2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu  

III. Bírósági eljárás

Ön a fentieken túl jogosult továbbá a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint.

 

Az ÁSZF letölthető az alábbi linken PDF formátumban is.